Ευχαριστώ από καρδιάς !!!

Η ομάδα του Κόκκινου Πιπεριού, αλλά και εσείς που μας εμπιστεύεστε και μοιράζεστε μαζί μας τις μαγειρικές σας ανησυχίες πριν λίγες μέρες με κάνατε να αισθανθώ υπέροχα!
Συγκινήθηκα διαβάζοντας τις ευχές σας για την ονομαστική μου εορτή και ειλικρινά ήταν το καλύτερο δώρο που πήρα ποτέ, από ανθρώπους που ενώ δεν γνωρίζω, τους αισθάνομαι τόσο κοντά μου καθημερινά μέσα από το blog που η ομάδα του Κόκκινου Πιπεριού κι εγώ ξεκινήσαμε να δημιουργούμε… δειλά αρχικά, αλλά με μεγάλο πείσμα, κέφι και καλή διάθεση!

Προσωπικοί και επαγγελματικοί λόγοι με κράτησαν για λίγο καιρό μακριά σας, και δεν είχα την ευκαιρία να σας ευχαριστήσω θερμά για την σκέψη σας και τα καλά σας λόγια όλο αυτόν τον καιρό που βρικόμαστε παρέα μέσα στο Κόκκινο Πιπέρι.blog…ζητώ συγγνώμη για την απουσία μου και σας ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!

Ιδιαίτερα ευχαριστώ τους εμπνευστές του Κόκκινου Πιπεριού,την καρδιά και την ψυχή της ομάδας μας, που με εμπιστεύθηκαν και μου ανάθεσαν τη στήλη των διατροφικών συμβουλών στο blog μας για όλους εσάς!

Είναι άνθρωποι, που γνωρίζουν την αξία της σωστής διατροφής για την καλή μας υγεία.
Δεσμεύομαι να τους στηρίζω σ’αυτήν την προσπάθεια, προσωπικά τους ευχαριστώ που είναι πάντα τόσο κοντά μου,αντέχουν να με ανέχονται στις ανησυχίες μου, εκτιμώ αφάνταστα την φιλία τους και τους νιώθω ανθρώπους δικούς μου, σαν οικογένεια…!
Πολλά ευχαριστώ σε όλους σας και ευχές για καλή συνέχεια!!!