ΧΟΙΡΙΝΗ ΤΗΓΑΝΙΑ (πικάντικη)

ΥΛΙΚΑ

1.5kgr σπάλα χοιρινή, τεμαχισμένη σε μπουκίτσες
1 κουτ. του γλυκού, γλυκειά πάπρικα
1/2 του γλυκού πιπέρι καγιέν
1/2 του γλυκού δυόσμο
1 κουτ. του γλυκού ξύσμα πορτοκαλιού
1/3 φλ. του τσαγιού ελαιόλαδο
1 μεγάλο πράσσο, ψιλοκομμένο
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
250ml κόκκινο ξηρό κρασί
αλάτι, πιπέρι μαύρο



ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Τοποθετούμε το τεμαχισμένο κρέας σε ένα μπωλ και προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι μαύρο, την πάπρικα, το καγιέν και το ξύσμα πορτοκαλιού. Ανακατεύουμε, σκεπάζουμε το μπωλ με μεμβράνη και το τοποθετούμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 1 ώρα.

Σε ένα βαθύ τηγάνι, με καπάκι, καίμε το λάδι και σε αυτό σωτάρουμε το κρέας. Στην συνέχεια το αφαιρούμε από το τηγάνι και στο ίδιο λάδι σωτάρουμε το πράσσο και το κρεμμύδι. Αφού σωταριστούν, τοποθετούμε ξανά το κρέας στο τηγάνι, σβήνουμε με το κρασί και αφήνουμε για 1-2 λεπτά να εξατμιστεί το αλκοόλ. Σιγοβράζουμε για 1-1.5 ώρα, έως ότου να μαλακώσει το κρέας. Κατά την διάρκεια που βράζουμε προσέχουμε μήπως χρειασθεί να προσθέσουμε λίγο ακόμα ζεστό νερό.

8 μερίδες
680-700 θερμίδες ανά μερίδα

18 σχόλια:

Unknown είπε...

είναι φοβερή η χοιρινή τηγανιά κύριε γευσιγνώστη ευκαιρία να μας θαμπώσεις άλλη μια φορά.

Ανώνυμος είπε...

oraia h xoirinh thgania rha th ftiaxw sigoura.

Ανώνυμος είπε...

ωραίο το σημερινό γευατάκι μπράβο πιπέρι μου πάντα καλές συνταγές.

Unknown είπε...

Ήταν το φαγήτο μου σήμερα έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένη.

Ανώνυμος είπε...

καλή πρόταση.

Unknown είπε...

είναι τόσο πικάντικη όσο λεέι η συνταγή σας το βεβαιώνω,καλόο πιάτο και δυνατό.

Ανώνυμος είπε...

Για τη τηγανία σαε φωτία πήρε η κουζίνα μου........

Unknown είπε...

Μόλις γύρισα από το χωριό μου και βλέπω κίνηση στο blog τέτοια ώρα.Την έφτιαξα στο χωριό μου όχι μόνο μας άρεσε αλλά μέσα στη δυνατή βροχή ήταν η παρηγοριά μας.

Unknown είπε...

Kρατάω τη συνταγή για την επόμενη εβδομάδα.Δε πρόλαβα να τη φτιάξω.

Unknown είπε...

ΩραίΑ η χοιρινή τηγανιά και την έδωσα σε συναδέλφους να τη φτιάξουν και αυτοί.Τα κείμενα με τις αρχαίες λιχουδιές είναι τόσο ωραία που έχουν πολλούς οπαδούς και φίλους σας διαβεβαιώνω είναι πολλοί...

Ανώνυμος είπε...

Η χοιρινή ευκαιρία του γευσιγνώστη,κάνε ένα σχόλιο να ολοκληρωθεί η συνταγή όπως πρέπει.

Unknown είπε...

tσ'ημερα το βράδυ και συγκεκριμένα σε μια ώρα θα ξέρω αν με έχετε βγάλει απροπρόσωπη....θα επανέλθω.

Unknown είπε...

τα πικάντικα μου αρέσουν αρκετά και τέτοιες συνταγές με τσιτάρουν να τις δοκιμάσω.

Ανώνυμος είπε...

δε μου πήρε χρόνο ούτε κόπο τα υλικά και το στομάχι να έχεις και όλα θα σου αρέσουν.

Ανώνυμος είπε...

τη τηγανιά μόλις την έδψσα στους γείτονες τους έσπασε η μύτη που να τη δοκιμάσουν κι όλας που να γράψει και ο γευσιγνώστης.

Unknown είπε...

Η βροχή σας κράτησε μέσα για εμάς αυτό είναι καθημερινά βλέπω τα έμαθα τα νέα βρέχει στην Ελλάδα.άρα και η κουζίνα έχει αρκετή δουλειά απόψε για τους πιο πολλούς,εγώ μόλις θαυμάζω αυτή τη τηγανία και αφήνω τη κουζίνα μου να ξεκουραστει.

Unknown είπε...

Kυριακή σήμερα και είπα μα μαγειρέψω σήμερα ανοίγω το κόκκινο πιπέρι και βλέπω τηγανια απογευματάκι θα ήταν,κοιτάζω αν έχω υλικά και μόλις είδα οτι όλα ήταν οκ δεν έχασα την ευκαιρία και τώρα πάω να συνεχίσω απλά έπρεπε να ευχαριστήσω το κόκκινο πιπέρι.

Ανώνυμος είπε...

ωραίο το κείμενο του γευσιγνώστη περιμένω τον επόμενο σχολιασμό σύντομα.Επίσης τα κείμενα με τις αρχαίες γευσεις είναι ένα αγαπημένο μου μέρος που ξεφεύγω διαβάζοντας τα από τη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑ.